December 11, 2010

Tamat Training Untuk ke S.Alam

(Em...tak tahu nak mula camane...so harini hari sabtu 11.12.10, kteorang seramai 13 anggota telah tamat latihan untuk menjalani pertandingan kat s. alam nanti...akhirnye sejak 1 haribulan(bagi yang datang time tu), inilah masa tuk berehat...tapi tak dapat dinafikan berdebar juga hati ni ble dah sampai kat sane NANTI...)

Kor Sispa UMP telah menghantar 13 anggota untuk Perjumpaan Sispa Kali-1 di UiTM S.Alam. sedikit sebanyak tentang perjumpaan ini adalah ia kali pertama diadakan untuk kor sispa seluruh malaysi dengan matlamat pentauliahan bagi yang sudah tamat mengikuti latihan kor sispa.

Kor Sispa UMP(1st batch)  telah menyertai pertandingan kawad pam pili bomba 4 dan pertadingan kemahiran pertolongan cemas. setiap ahli yang terlibat telah dipanggil balik untuk menjalani latihan secara intensif di ump bermula 1 haribulan lagi.

Sejak 1 haribulan segala penat lelah telah terbalas dengan tindakan yang pantas ketika latihan tersebut. Berberapa masalah telah dapat diatasi dan kami semua berharap dapat menaikkan nama Kor Sispa UMP di mata universiti-universiti lain.

Akhir kata"yang sikit tak semestinya lemah, yang kuat tak semestinya mantap".
Wasalam

No comments:

Post a Comment

Search This Blog